En JR Design. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je geen vragen stellen op een forum.
Ik kan wel tegen kritiek maar als je iets zegt geef dan ook tips hoe ik het gemakkelijk en snel kan oplossen.
Het lijkt net ofdat ik niet tegen kritiek kan maar ik kan er niet tegen als mensen iets zeggen en dan niet onderbouwen met tips en argumenten
Rob schreef:
>
> En JR Design. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je geen
> vragen stellen op een forum.
Helemaal eens met Rob en Joachim. Ik bouw mijn eigen site op een Mac en werk zelf veel met Safari. Ik weet niet hoe je je site gemaakt hebt maar mijn site geeft nooit problemen in andere browsers. Het klinkt wel echt alsof je nog nooit iets gelezen hebt over het bouwen van websites en wat daar bij komt kijken. Je slaat denk ik echt wat stappen over en dat lijkt heel efficient maar kost je uiteindelijk veel meer tijd omdat je nu een site bouwt terwijl je niet weet waar je mee bezig bent en dus weer fijn opnieuw kunt beginnen.
en zoals Joachim ook al zei….. begin eens gewoon met pen en papier. En vraag iemand die wel veel verstand van websites heeft wat hij/zij van je ontwerp vindt!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?