Hallo
Voor een non-profit organisatie zoek ik iemand die een logo en huisstijl wil sponsoren
Voor meer informatie kunt u contact met mij opnemen
Met vriendelijke groet,
Arjan
Hoi Maureen,
Op 2 januari 2010 gaan mijn vriend en ik trouwen.
Graag willen wij een logo laten maken die wij kunnen gebruiken voor de trouwkaart, menukaarten etc.
Wij willen graag een logo met een S en een I door elkaar heen, met krulletters eventueel en misschien nog een kader erom heen.
Het wordt een klassieke bruiloft met thema wit.
Ik hoor graag of je ons hier mee kunt helpen.
Alvast dank.
Groet, Ingeborg
Hoi Maureen, heb je al drie klanten?
Ik zou graag een logo willen. Als je wil stuur ik je mijn visitekaartje. Dan zie je de kleuren en waar ik een logo wil hebben.
Heb een psychologisch adviesbureau en ben bezig met mijzelf te profileren. Mijn blog kun je vinden op e-assessmentencoaching.nl
Hoor graag van je, dankje,
Pauline Bos
0624840111
Hoi FC Leusden,
Ken je www.brandsupply.nl al? Dat is een online marktplaats voor creative services. Als starter/zzp-er/vereniging of stichting kan je daar voor een klein budget toegang krijgen tot professioneel design. Logo ontwerp, Huisstijl, Webdesign maar bijv. ook een bedrijfsnaam. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden.
We hopen je snel terug te zien op brandsupply.nl.
Met creatieve groet!
Hoi Pauline,
Ken je www.brandsupply.nl al? Dat is een online marktplaats voor creative services. Als starter/zzp-er/vereniging of stichting kan je daar voor een klein budget toegang krijgen tot professioneel design. Logo ontwerp, Huisstijl, Webdesign maar bijv. ook een bedrijfsnaam. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden.
We hopen je snel terug te zien op brandsupply.nl.
Met creatieve groet!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?