logo maken

• Orlando

Hoi Annemiek,

Ken je www.brandsupply.nl al? Dat is een online marktplaats voor creative services. Als starter/zzp-er/vereniging of stichting kan je daar voor een klein budget toegang krijgen tot professioneel design. Logo ontwerp, Huisstijl, Webdesign maar bijv. ook een bedrijfsnaam. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden.

We hopen je snel terug te zien op brandsupply.nl.

Met creatieve groet!

• Orlando

Hoi Roy,

Ken je www.brandsupply.nl al? Dat is een online marktplaats voor creative services. Als starter/zzp-er/vereniging of stichting kan je daar voor een klein budget toegang krijgen tot professioneel design. Logo ontwerp, Huisstijl, Webdesign maar bijv. ook een bedrijfsnaam. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden.

We hopen je snel terug te zien op brandsupply.nl.

Met creatieve groet!

• zonnie4

Ik zoek vandaag nog een logo. Kan ik evt. zelf in Photoshop maar liever niet.

Doe je nog zoiets?

• Maureen

Ik ben bezig een webshop op te zetten en het logo daarvoor is er al ik krijg het alleen niet voor elkaar om de achtergrond van het logo transparant te maken zodat hij in het sjabloon van de shop opgaat.

Zou jij willen en kunnen helpen?

groetjes,

Maureen

• jacobien

Hallo maureen,

ik zag dat je bezig bent en een opdracht zoekt om logo's te ontwerpen. ik ben op zoek naar een nieuw logo. ik heb een winkel in tweede hands merk kinder en dames kleding. ik heb nu een wat kinderachtig logo en wil graag wat strakker en profesioneler overkomen. kijk voor het logo nu op www.prinsenenprinsessen.com. zelf vind ik het lettertype comicsans wel mooi. maar het mag ook wat strakker zijn. het moet wel duidelijk worden dat het om kleding gaat voor kinderen en dames. zelf zat ik aan een grote kroon en een kleine kroon te denkenl. of kleding haakjes of een rek met wat kleding erop. maar misschien heb jij ook nog leuke ideeen.

graag hoor ik van je.

groetjes Jacobien

• Kane Develer

Geachte,

ik heb samen met mijn vrienden een voetbalploegje opgericht. Over het laatst hebben we een tenue gekocht. Nu rest er ons enkel nog een logo te vinden/maken. Daarom zocht ik op het internet en ben ik op uw site blog gevallen. Als u mij een voorbeeld zou kunnen maken zou dit super zijn.

Volgende apecten moeten in het logo zitten.

- De letters B en D moeten erin voorkomen vermits onze ploeg Borussia Dorstmond heet (al dan niet verworven in elkaar laat ik aan u over)

- Onze kleuren zijn geel-zwart

- Liefst een rond logo (andere mooie voorbeelden zijn ook meer dan welkom)

- En dan toch iets van voetbal: we hadden gedacht aan een bal of toch iets in de genre (een eeuwenoude bruine bal met lappen stof lijkt ook wel origineel)

Met sportieve groet

• lars

k wil het leren

• Sloveca

Weet iemand een website waar je zelf logo's kan maken?

• dbontwerpen.nl

een professionele logo ontwerp dat toepasbaar is op alles (denk aan stickers, gevelreclame, website, drukwerk enz.) hoef niet duur te zijn

kijk op http://www.dbontwerpen.nl/ en vraag vrijblijvend een offerte aan

met vriendelijke groet

D.Bongers

dbontwerpen.nl

• svhauwkes

hallo,

wij willen logo voor onze club svhauwkes maken.

Gr. svhauwkes